maandag 9 februari 2015

Ups & downs 24

Jullie dachten na de vorige post vast 'lekker in het ritme en dan ineens een week niets posten?' Dat neem ik jullie niet kwalijk :) Maar ik ben jullie niet vergeten hoor! Ik had het alleen iedere avond druk, waardoor ik er niet aan toe kwam. Hierbij dus een dag later dan gewoonlijk mijn wekelijkse ups & downs!

+ Wat ik hier al aankondigde is gebeurd: ik ben weer naar een concert van Charlie Simpson geweest! + Ik had na zes uur wachten in de kou de perfecte plek: helemaal vooraan en in het midden. Het was het zeker waard!
+ Mijn weekendje Brighton was echt supergaaf, wat een mooie stad en wat was het mooi weer.
+ Ik heb in Brighton weer veel mensen leren kennen en ze waren allemaal even aardig.
+ Ik sta weer op de foto met Charlie Simpson, net als vorig jaar.
+ Ik heb met alle optredende artiesten gepraat, behalve Emma Blackery (zij was al naar huis).
+ Het concert was echt heel, heel, héél erg goed! Blackwell en Charlie Simpson waren mijn favorieten, maar ook Willow Robinson en Emma Blackery klonken goed.
+ Het weekend was zelfs zo gaaf dat ik de neiging heb om deze hele post met uitroeptekens te schrijven ;)
+ Ik ben heerlijk uit eten geweest met mijn vader en stiefmoeder, omdat ik door het weekendje weg niet bij mijn vaders verjaardag kon zijn.
+ Vandaag was ik nog vrij en ik heb tot 14.00 uur (!!!) in bed gelegen... Schaam schaam, maar wat was het fijn!
+ Ik heb na ruim twee maanden eindelijk de beloofde nieuwe toiletdeur gekregen (waardoor ik voor 14.00 uur al wel twee keer uit bed ben geweest, omdat de monteur er was).
+ Ik heb veel nieuwe merchandise gekocht (van alles shirts/vesten/cd's die te koop waren heb ik er een gekocht).
+ Ik voelde me heel relaxt op vakantie, woohoo!
+ De heen- en terugvlucht waren zo goedkoop dat ik gemakkelijk nog een keer zou kunnen gaan dit jaar.
+ Het hotel was echt su-per-goed en het ontbijt was al helemáál geweldig!
+ De stepsles ging afgelopen week al zo goed dat ik er niet eens spierpijn van had (ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat).

- Ik heb maar een keer gesport vorige week, omdat ik dus zo'n vol schema had. Balen!
- De kater is iets minder erg dan vorig jaar, maar wat voelt het klote (sorry voor mijn woordgebruik) dat het voorbij is.
- Ondanks het relaxte gevoel heb ik minder tijd gehad (=genomen) om na te denken over een paar dingen dan ik had gewild.

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten