vrijdag 13 februari 2015

Adorable Books

 
Eind januari vertelde ik jullie al even héél kort iets over Adorable Books. Een blog van vier studerende meiden over (voornamelijk) boeken in de genres chicklit, young adult en fantasy. I like!

Eerst keek ik zo af en toe een keer op de site, maar nu betrap ik mezelf erop dat ik toch iedere dag graag even rondneus op Adorable Books. Alleen de naam is toch al te leuk om niet even een kijkje te nemen? Via Twitter houd ik ook in de gaten wat er nu weer nieuw is geplaatst. Doordat de blog door vier meiden wordt gerund is er ook lekker wat afwisseling in het soort posts en de boeken die worden besproken. Ik heb al zeker wat boeken op mijn to-read lijst staan (die overigens langer en langer wordt) omdat ik op Adorable Books zag dat ze werden aangeraden of dat ik zag dat een van hen een boek had gekocht waar ik nog niet van had gehoord, maar dat wel interessant klonk.

Voor een van mijn goede voornemens voor dit jaar heb ik ook inspiratie opgedaan op deze blog; ik las hier voor het eerst over de reading challenge en dacht dat dit wel een leuk idee was voor mij. Ik ben echt een heel trage lezer, dus het is nog wel een uitdaging ook! Maar je maakt je eigen doel, dus je kunt het zo 'moeilijk' (a.k.a. lekker veel lezen) maken als je zelf wilt. De meiden zelf hebben doelen gesteld wisselend van 30 tot 60 boeken. Ik ben zelf op 40 gaan zitten, wat nog best een uitdaging wordt denk ik :)

Houd je net zo van lezen als ik? Ga dan zeker even kijken! Ook voor filmliefhebbers is er trouwens genoeg te bekijken :)
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten