zondag 22 maart 2015

Ups & downs 30

Ik ben net teruggekomen van de verjaardagen van mijn zwager, broer en stiefmoeder en ik kruip meteen maar achter mijn laptop om met jullie mijn ups & downs van deze week te delen!

+ De cadeaubox die ik vorige week samenstelde is goed gevallen bij de ontvangers.
+ Ik heb deze week drie keer gesport. Goed bezig, al zeg ik het zelf!
+ Ik heb mijn spaarplan weer opgepakt.
+ De gezamenlijk gevierde verjaardag vanmiddag was erg gezellig.
+ Deze week las ik vier boeken uit.
+ Er waren gezellige momenten op het werk.
+ Ik ben uit eten geweest met mijn beste vriendin en we hebben lekker bijgekletst.
+ Ik ben opgekomen voor een collega.
+ Ik was dit weekend beide ochtenden op tijd wakker zonder de wekker te zetten.
+ Vanochtend heb ik heerlijk gewandeld in de zon.
+ Ik heb - na er enorrrrm tegenaan te hebben gehikt - eindelijk mijn belastingaangifte ingevuld.
+ Ik heb eindelijk iets durven zeggen/vragen waar ik mee zat en - zoals zo vaak als je een doemscenario in je hoofd hebt - viel de reactie ontzettend mee :)
+ Het is lente!

- Na het boren bij de tandarts deed de kies naast de geboorde kies (volg je hem nog?) een paar dagen zó zeer dat ik mijn kiezen niet op elkaar kon doen en dus moeilijk kon eten.
- De belastingaangifte is dit jaar een stuk ingewikkelder, omdat ik een gedeelte in België heb gewerkt.
- Ik zit met een groot dilemma, dat misschien helemaal niet zo ingewikkeld is, maar zo voelt het wel.


Hoe was jouw week?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten