zondag 31 januari 2016

Monthly favourites - januari!

De tijd blijft maar vliegen zeg... De eerste maand van 2016 ligt alweer (bijna) achter ons! Tijd dus om mijn favorieten met jullie te delen.

YouTubevideo
 My Bookshelf Tour!, van het officiële YouTubekanaal van A Clockwork Reader. Ik houd echt van bookshelf tours en Hannah heeft haar kasten ook nog eens heel mooi ingericht!
 
Boek
Jessie Burton - The miniaturist.
 
Lied
Ik kan helaas geen officiële video vinden om hier te uploaden, maar hier is de link naar een heel gaaf nummer van The Story So Far.
 
 Film
Eindelijk heb ik Paper towns op dvd en uiteraard heb ik hem meteen weer gekeken!
 
 Quote
Deze quote staat op de jaarkalender die in Flow nummer 8 van 2015 zat.
 
Foto/afbeelding
Ik keek vakantiefoto's terug en waande me weer héél even op het strand tijdens deze mooie zonsondergang!
 
Twitteraccount

4Positiviteit is soms een beetje cliché, maar af en toe zitten er zeker mooie uitspraken tussen.
 
Wat waren jouw favorieten van afgelopen maand?
 
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten