dinsdag 5 januari 2016

Book haul - december!

In december heb ik weer een mooie stapel boeken verzameld en het mooiste is nog wel dat ik ze niet allemaal heb hoeven kopen! Een gedeelte van de nieuwe boeken heb ik zelfs al gelezen, dus het wordt hoog tijd om ze ook hier te haulen.


Op 5 december ging ik naar het Best of YA event waar ik niet alleen Veronica Roth en Buddy Tegenbosch heb ontmoet, maar waar ik ook nog eens een heel mooie en goedgevulde goodiebag kreeg. In de goodiebag zat onder andere het boek Endgame - De opdracht van James Frey en Nils Johnson-Shelton. Ik had hier nog niet eerder van gehoord, dus ik weet niet goed wat ik ervan moet verwachten.
Daarnaast kocht ik zelf De one, De koningin & De favoriet en De prinses van Kiera Cass. Nadat ik De one had gelezen moest ik namelijk wel verder lezen! Al deze boeken heb ik dus al uit en de reviews kun je hier binnenkort lezen.
Ook kocht ik Aristotle and Dante discover the secrets of the universe van Benjamin Alire Sáenz. Over dit boek heb ik alleen maar supergoede verhalen gehoord, dus hij stond al even op mijn verlanglijstje. Ik ben zo blij dat ik hem nu eindelijk heb! Hopelijk vis ik hem gauw uit mijn TBR jar ;)
Onderop liggen twee boeken die ik heb overgehouden aan het Sinterklaasspel dat we speelden met de familie. Loes den Hollanders Glansrol heb ik al uitgelezen, dus ook hiervan komt binnenkort de review online. De cocktailclub van Madeleine Wickham is een van de weinige boeken die ik nog niet heb van deze schrijfster, dus ik ben erg blij dat ik die nu heb.

Welk boek zou ik volgens jou het eerst moeten lezen?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten