woensdag 1 januari 2014

Ik moet eraan geloven

Lieve mensen, allemaal een heel fijn, gelukkig en gezond 2014 gewenst! Hopelijk wordt dit jaar voor iedereen (nog) mooier dan het afgelopen jaar.

Bij een nieuw jaar horen nieuwe voornemens. Al eerder vertelde ik jullie dat een van mijn goede voornemens voor 2014 is om meer aandacht te besteden aan 't Theehoekje. En wel in de vorm van een nieuwe post op iedere doordeweekse dag! Met af en toe een uitzondering, maar de dagen zonder posts zullen niet langer regel maar uitzondering zijn. I promise!

Maar met dit ene voornemen ben ik er natuurlijk niet, zo gemakkelijk laat ik mezelf er niet vanaf komen. En om de druk wat op te voeren zodat ik me voor de verandering ook daadwerkelijk aan mijn voornemens houd, deel ik ze hier met jullie!

Als starter op de arbeidsmarkt vind ik het moeilijk om in een goed ritme te komen, dat is me in de afgelopen vier maanden nog niet echt gelukt. Daar zijn de meeste van mijn plannen dan ook op gericht. Want hoewel een baan van 08.30-17.00 uur natuurlijk veel structuur biedt, laten de uren hier omheen veel te wensen over. Daarom spreek ik nu met mezelf af dat ik vanaf 2014 een ritme ga vinden dat bij me past, door iedere dag te koken (wederom: uitzonderingen daargelaten) en meer bewegen, maar ook tijd voor het huishouden (booooooringgg!) en mezelf over te houden. Dus ja, alle negen boeken die ik nog heb staan ga ik uitlezen, plus de rest. Aangezien ik droom van een appartementje ga ik ook flink sparen! Ik ga hiervoor eerst met een overzicht kijken welk bedrag haalbaar is, dus dat staat op mijn imaginary to-do-list.

Mijn laatste maar zeker niet minst belangrijke voornemen is het live bijwonen van een concert van mijn idool Charlie Simpson. Al bijna elf jaar ben ik fan, dus het is nu wel de hoogste tijd! Hopelijk valt het door de hoge verwachtingen niet tegen, maar dat zal wel niet :)

Ik ga jullie zeker op de hoogte houden van hoe het met het volhouden van de voornemens gaat en ik hoop dat jullie hetzelfde doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten