vrijdag 10 januari 2014

Shop till you drop!

Zo, ik ben eens even lekker gaan shoppen bij The Bodyshop. Want oh oh, wat hebben ze fijne producten en oh oh, wat hebben ze fijne (héél fijne!) kortingen! Ik heb de limited editions gekocht van de xmas-lijn, Ginger Sparkle en Cranberry Joy.

Van beide varianten heb ik de douchegel en de bodybutter gekocht, want deze waren allemaal voor de helft van de prijs. Vooral Cranberry Joy vind ik erg lekker ruiken, maar ik merk dat Ginger Sparkle langer blijft hangen. Hiervan had ik al de handcrème en zelfs na vijf keer mijn handen te wassen (zelfs met zeep!) bleef ik hem ruiken.

De geur van Ginger Sparkle is kruidig, terwijl Cranberry Joy heerlijk zoet is. Voor alle gelegenheden dus een variant! Onderstaande producten heb ik gekocht. De prijzen die erbij staan zijn de actieprijzen.


Is het gingerbread mannetje niet schattig? Dat maakt je sowieso al vrolijk als je je insmeert! De verpakkingen van The Bodyshop vind ik er mooi en luxe uitzien, waardoor het ook leuk is om cadeau te geven. Ik vind het alleen wel lastig om iets uit te kiezen voor een ander, omdat geur heel persoonlijk is. Daarom heb ik eigenlijk alleen voor mezelf geshopt ;)

Ik weet niet hoe lang de kortingen nog duren, maar als je iets wilt halen dan zou ik het snel doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten