maandag 13 april 2015

Ups & downs 32

Gisteren miste ik na een heerlijk avondje uit eten de trein naar huis, waardoor ik zo laat thuis was dat ik meteen maar naar bed ben gegaan. Daarom kom ik vandaag pas met mijn ups & downs van de afgelopen week :)

 
 + Maandag (Tweede Paasdag) heb ik bijgekletst met mijn beste vriendin en we zijn samen uit eten geweest (spareribs, what else?).
+ Ik heb heel mooie schoenen gekocht, mèt korting.
+ Ik zat heel goed in mijn sportritme deze week.
+ Doordat het 's avonds langer licht is lijkt het ineens alsof ik zeeën van vrije tijd heb, fijn!
+ Mijn eerste postcrossing kaart is aangekomen in het land van mijn dromen - Engeland.
+ Ik heb me op het nippertje aan mijn book buying ban gehouden :)
+ Zondagochtend heb ik de hele ochtend in bed liggen lezen.
+ Zondagavond ging ik uit eten met mijn vader, stiefmoeder, broer en schoonzus om hen te bedanken voor hun hulp bij het klussen in mijn huis.
+ Eindelijk de binnenstad van Zutphen een klein beetje ontdekt.
+ Mijn kat was zaterdagavond in een van haar zeldzame knuffelbuien.

- Ik had de hele week hoofdpijn.
- Zondagochtend werd ik wakker met een zere keel.
- Ik was de hele week enorm gestrest. (Daar kon geen mindfulness tegenop ;))

Hoe was jouw week?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten