dinsdag 28 april 2015

Happy April! #28

Deze maand maak ik iedere dag een foto van iets wat mij die dag blij maakt en die deel ik hier met jullie!

It's a miracle
 
Toen ik vanochtend de kast opentrok voor het ontbijt zag ik dat ik wel yoghurt, maar geen cruesli had gekocht... Vanuit het werk ging ik dus gauw even de Lidl in, zodat ik morgenochtend niet opnieuw misgrijp. Bij de kassa's aangekomen met alleen dit pak cruesli zag ik een enorme rij die zelfs vanuit twee gangpaden ritste totdat het slechts één rij werd. En net op het moment dat ik inwendig mokkend wilde aansluiten in de ellenlange rij werd er omgeroepen dat ook kassa 6 openging. Wat?! Ja echt! Ik ben iemand die standaard in de verkeerde rij aansluit, maar nu was ik in twee minuten tijd de winkel in en uit. Het zijn de kleine dingen die het 'm doen :)
 
Hoe was jouw dag? Ik zie graag je foto!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten