donderdag 30 april 2015

Happy April - it's a wrap

Deze maand deelde ik iedere dag een foto met jullie van iets wat mij die dag blij maakte. En jeetje, wat is de maand voorbij gevlogen! Ik merkte dat ik extra ging letten op de kleine dingen en dat ik daardoor sowieso blijer was (zoals je hier, hier en hier kunt lezen).


Een samenvatting van deze happy maand:
- 6x werd ik blij van de wereld (op 1, 9, 11, 12, 18 en 22 april)
- 9x werd ik blij van kaarten, boeken en andere dingen gemaakt van papier (op 3, 4, 7, 17, 21, 24, 25, 26 en 29 april)
- 6x werd ik blij van eten (op 5, 8, 13, 16, 19 en 30 april)

Daarnaast werd ik nog blij van sportenbody butter, nieuwe schoenen, mijn kat (op 14 en 20 april), het warme weer, op tijd thuis zijn, Koningsdag en vooraan in de rij staan bij de kassa.

Al met al dus een heerlijke maand!

Hoe was jouw Happy April?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten