zondag 19 oktober 2014

Ups & downs 12

Daar gaan we weer!

+ Ik ga naar Charlie Simpson in Brighton (ik wilde zowel naar Charlie Simpson als naar Brighton in 2015 en dat kan ik nu dus combineren)!
+ Fightstar geeft twee reünieconcerten in december (ik kan helaas niet heen, maar het is wel heel gaaf)!
+ De verjaardag waar ik vandaag heen ging viel eigenlijk reuze mee :)
+ Ik mag weer een huis bezichtigen (ik sta op nummer 3 deze keer en de eerste 8 zijn uitgenodigd, fingers crossed)!
+ Gisteren heb ik eindelijk weer kunnen bijkletsen met mijn beste vriendin :)
+ Ik heb veel minder pijn.

- Ik maak me zorgen om een familielid.
- Ik was mijn concealer kwijt en dus kocht ik een nieuwe, waarna ik de 'oude' (vorige week gekocht) uiteraaaard meteen terugvond nadat ik thuis kwam.
- Ik voel me een beetje onrustig.

Hoe was jouw week?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten