woensdag 8 oktober 2014

Of toch wel...

Vanochtend had ik de bezichtiging van het huis waarvan ik eerst dacht dat hij al van mij was, maar wat niet klopte. En dat huis? Dat huis was perfect! Niet iedereen kwam opdagen, maar helaas wel te veel mensen. De vrouw die op nummer 1 stond accepteerde de woning en als zij dit niet had gedaan, dan accepteerde het oudere echtpaar op nummer 3 de woning al. Iedereen die kwam kijken zei 'ja' op de woning, dat zegt wel iets over het huis.

Ik baalde er enòrm van, maar het is niet anders. Ik weet nu in ieder geval wel dat de buurt waar deze woning in staat een goede buurt voor mij is. Wat ik helaas ook weet (na een telefoontje te hebben gepleegd richting de woningstichting - bij de anderen had wel gestaan dat de woning aan meerdere personen werd aangeboden, dus hier wilde ik duidelijkheid over) is dat het vrij uniek is dat ik met mijn 13 punten op nummer 4 ben geëindigd.

Nou ja, we houden hoop! En ik richt me nu op meerdere steden in de omgeving van Deventer, om meer kans te maken. Fingers crossed!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten