zondag 31 augustus 2014

Ups & downs 6

Normaal gesproken zou ik vandaag niet alleen een ups & downs, maar ook een monthly favourites doen. Aangezien ik allang blij ben dat ik momenteel ongestoord kan internetten (voor zolang het duurt), ga ik even niet moeilijk doen met foto's. Mijn favourites van augustus komen daarom donderdag, want ik kan ze jullie natuurlijk niet onthouden!

Voor nu in ieder geval mijn ups & downs van deze week :)

+ Ik heb de prachtige trouwfoto's van mijn broer en zijn vrouw gezien.
+ Ik heb alweer een boek uit; dat lezen gaat goed!
+ Ik slaap weer prima, yes yes yesss.
+ Mijn kleinste neefje kan mijn naam zeggen (how cute)!
+ Ik ga vanaf oktober weer fitnessen :)
+ Ik ben met mijn beste vriendin net als vorig jaar naar een film geweest die werd gedraaid op een plein, superleuk!

- Meerdere onbekenden vonden het nodig om nare opmerkingen naar mijn hoofd te slingeren op straat.
- De internetproblemen waren deze week op hun ergst, ik word er gek van...
- Toen ik maandag om 05.50 uur van huis wegging was het nog pikkedonker.

Lekker positief weekje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten