zondag 3 augustus 2014

Ups & downs 4

+ De prachtige bruiloft van mijn broer en schoonzusje; het was allemaal even mooi!
+ Ik kreeg complimenten van verschillende mensen tijdens de bruiloft.
+ Mijn broer en schoonzusje zijn veilig aangekomen op hun huwelijksreis.
+ De nieuwe cd van Charlie Simpson (Long Road Home) was vrijdag al beschikbaar op iTunes in plaats van morgen!
+ Ik ben weer volop That 70's Show aan het kijken (ja, dat was er alweer bij in geschoten de afgelopen maanden).

- De kater die ik voelde op de dag na de bruiloft omdat hetgene waar we een jaar naar uit hadden gekeken nu voorbij was (ja, dat was echt de reden, want ik heb geen druppel alcohol gedronken - ik was de bob).
- Ik heb echt ontzettende tegenzin om morgen weer om 05.00 uur op te staan en naar Antwerpen te gaan, more than ever...
- Tijdens de bruiloft kwamen mijn oom en tante naar me toe om te zeggen dat ik ook wel haast mocht maken, omdat anders alle leuke mannen op zijn. 1: ongemakkelijk. 2: waar bemoeien ze zich mee? 3: soms snappen mensen echt niet dat je misschien wel wilt, maar dat het niet altijd zo gemakkelijk gaat.

Al met al een topweek, vooral door de geweldige bruiloft!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten