woensdag 13 augustus 2014

Ups & downs 5

Ik ben deze keer door omstandigheden iets later met mijn ups & downs dan gewoonlijk, maar ik wilde jullie mijn week niet onthouden!

+ Tijdens mijn treinreis heb ik vlak voor Almere Centrum heel veel wilde dieren gezien, een prachtig gezicht!
+ Nieuwe afspraken gemaakt op mijn werk om nog iets meer rust te geven.
+ Mijn broer en zijn vrouw (dat klinkt nog best raar) zijn veilig teruggekomen van hun huwelijksreis.
+ Mijn contract is verlengd!
+ Toen ik thuiskwam vanuit Antwerpen lag de cd van Charlie Simpson (gesigneerd en met een gesigneerd muziekblad van één van zijn nummers) op de deurmat.



- Op de terugweg vanaf Antwerpen van 16.00-20.20 uur onderweg geweest door vertragingen en treinen die niet kwamen opdagen... Tot zover het voordeel van eerder vertrekken van kantoor.
- Drie tranen gelaten op mijn werk door een slapeloze nacht en te veel druk. Niet veel tranen, maar daarom niet minder gênant!
- Ik was deze week (en nog steeds) niet helemaal happy met hoe mijn leven er op dit moment uitziet, dus daar moet ik wat aan doen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten