zondag 27 juli 2014

Ups & downs 3

Daar gaan we weer!

+ Op het werk zijn twee mensen extra geregeld, zodat ik niet meer in mijn eentje het werk van drie mensen hoef te doen.
+ Weer aan het werk gegaan.
+ Een heerlijke high tea gehad, bijgekletst, geshopt èn uit eten geweest met mijn beste vriendin.
+ In de uitverkoop alvast schoenen voor de winter gekocht (van € 90,= voor € 40,=!), dat is nog eens goed voor mijn spaarplan!
+ Vergeten uit te checken met mijn OV-chipkaart (da's een down), maar daardoor nog lekker een half uur gewandeld.
+ Het enthousiasme van mijn vader toen hij iets nieuws probeerde.
+ Het kapsel voor de bruiloft geoefend en er op die manier achter gekomen dat ik de kapper kan afzeggen; ik kan het zelf!
+ Het was precies droog toen ik weg moest.

- Alle tv-shows waar Charlie Simpson in te zien was gemist, omdat ik die zenders niet ontvang en het op internet niet mogelijk was.

Draaien, draaien, draaien, maar laden ho maar!

- De ramp met vlucht MH17 heeft mij niet persoonlijk getroffen, maar heeft mij wel heel erg geraakt en ik ben er dagelijks mee bezig. Via deze weg wil ik ook mijn steun betuigen aan de nabestaanden van de slachtoffers.
- Geen Kerrang! Magazine kunnen vinden.

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten