maandag 21 juli 2014

Ups & downs 2

We zijn alweer aanbeland in een nieuwe week, dus dit is al de tweede Ups & downs!

+ Collega's vonden het maandag geen probleem dat ik later was (zie de eerste down voor de reden).
+ Gezellig gekletst en gegeten met collega's in Antwerpen.
+ Met mijn vader en stiefmoeder heerlijke pannenkoeken gegeten in het dorp.
+ Een Swirl-ijsje gegeten (jammm!).
+ Een high tea gereserveerd voor mijn beste vriendin en mij (nog meer jammm!).
+ Mijn konijn weer gezien toen ik op visite was bij mijn broer.
+ Voor mezelf opgekomen.

- In slaap gevallen in de trein, het station van mijn overstap daardoor voorbij gereden en als gevolg daarvan bijna twee uur langer onderweg geweest naar mijn werk; ik vertrok om 05.50 uur en kwam om 11.00 uur aan.
- Drie weken vakantie zijn in twee dagen werken teniet gedaan door de absurde werkdruk.
- In zoverre gestrest geraakt dat ik me ziek heb gemeld op mijn werk.

Hoewel er hele leuke ups bij zitten, overheersen voor mij de downs deze week. Hopelijk kunnen we dat volgende week weer omdraaien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten