vrijdag 11 juli 2014

Shame on me...

Goedemorgennnn!

Het is al even (een half jaar) geleden dat ik voor het laatst heb gepost en dat terwijl één van mijn goede voornemens voor 2014 toch was meer tijd te besteden aan 't Theehoekje. Shame on me... Toch heb ik gisteren een lijst gemaakt met onderwerpen waarover ik de komende weken wil schrijven en heb ik een iets realistischer plan gemaakt. Hopelijk houd ik het nu vol!

In mijn laatste post had ik het over de enorrrme stress en ik voelde ook bij het schrijven stress. Ik houd er enorm van, maar het ging voelen als een verplichting. Zo van: 'Oh nee hè, ik moet ook nog wat posten vanavond'. Dat leek me niet de bedoeling!

Daarom zal ik vanaf nu iedere week in ieder geval twee berichten posten. Ik doe m'n best :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten