zondag 25 januari 2015

Ups & downs 22

Ik heb weer een volle week achter de rug :)

+ Ik kreeg een compliment over mijn uitspraak.
+ Mijn bodyscan bij de sportschool viel verrassend goed uit!
+ Ik had vrijdag zin om te sporten, dus ben ik nog een keer gegaan (what happened to me ;))
+ Samen met mijn beste vriendin heb ik heerlijke spareribs gegeten bij ons vaste restaurantje.
+ Ik heb Zutphen eindelijk een beetje verkend!
+ Mijn haar heeft eindelijk weer een knip- en verfbeurt gehad.
+ Gisteravond ben ik bij mijn beste vriendin geweest om een film te kijken, maar hoewel we donderdag ook al ruim 3,5 uur hadden gekletst, zijn we door nog meer kletsen (3 uur lang) niet eens aan een film toegekomen.
+ Ik heb een mooi schilderij gekregen van iemand die deze week is overleden. Daar ga ik een mooi plekje voor zoeken.

- Ik had deze week een crematie.
- Ik ben ontzettend gestrest (as usual)...
- Ik heb echt geen zin in deze week, hoewel daar niet eens reden toe is.
Hoe was jouw week?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten