zondag 4 januari 2015

Ups & downs 19

In mijn vorige ups & downs van 30 november zei ik 'tot volgende week', maar zoals je wel hebt gemerkt heb ik me daar niet aan gehouden. Sorry! Bij dezen dus een extra uitgebreide ups & downs (vooral ups natuurlijk ;)).

+ Mijn huis is klaar!
+ Ik heb een kat, wat erg gezellig is.
+ Mijn vader, broer en schoonzusje hebben heel veel geholpen in mijn huis.
+ Ik had deze week al vanaf woensdag om 13.30 uur vrij en ik hoef morgen pas weer te beginnen.
+ Over vijf weken ga ik al naar Charlie Simpson!
+ Mijn stiefbroer komt volgende week op visite, samen met zijn vriendin en mijn nichtje.
+ Een vriendin van wie ik het niet had verwacht wil woensdag op visite komen (ik had gedacht dat ze het te ver reizen zou vinden).
+ Ik heb een heel leuk oud en nieuw gehad met mijn beste vriendin!
+ Aanstaand weekend werk ik bij mijn broer en kan ik dus mijn bankrekening weer een béétje aanvullen. (Verhuizen is duur...)
+ Mijn huis ligt heel gunstig ten opzichte van goedkope supermarkten, het station, de Action (altijd fijn), de sportschool (ik kan nooit meer aankomen met 'ik heb geen zin', want het is bij me in de straat) en het zwembad.
+ Ik heb een erg aardige onderbuurvrouw.
+ Ik kan voor het eerst in 3,5 jaar eten aan mijn eigen eettafel! (Die had ik voorheen niet wegens ruimtegebrek.)
+ De dokter die mij heeft geopereerd neemt de klachten serieus en ik krijg pijnmedicatie voor de chronische pijn.
+ Ik werk weer fulltime!

- Tweede Kerstdag vierde ik in mijn uppie (met mijn kat, dat dan weer wel) en dat is toch niet zo leuk...
- De klachten naar aanleiding van de operatie worden alleen maar erger.
- De financiële situatie van een aantal familieleden is niet zo goed en daar maak ik me zorgen over.

Tot volgende week! Ja echt ;)

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten