zondag 18 januari 2015

Ups & downs 21

Ik heb weer een drukke week achter de rug met natuurlijk de bijbehorende ups en downs!

+ Mijn broer was zo lief om donderdag langs te komen en alles was los was gekomen in mijn huis weer vast te maken.
+ Mijn proefles bij de sportschool was erg leuk en ik heb meteen een abonnement genomen!
+ Vandaag was mijn housewarming, dus mijn zus kwam met haar gezin, mijn broer met zijn vrouw en mijn vader en stiefmoeder.
+ Mijn kat is ontzettend schattig als ze speelt en daar kan ik echt van genieten.
+ Ik heb het boek waar ik het vorige week over had uitgelezen en ik heb zo'n gevoel dat er nog een vervolg op komt :)
+ Kaarten die ik al heel lang had liggen heb ik eindelijk ingelijst.
+ De mega-afwas van de housewarming heb ik al gedaan, dus de zooi is al weg!
+ Ik heb nog allemaal lekker eten en drinken over van de housewarming, dus ik kan de hele week nog lekkers naar binnen werken :) (In shape komen zal er dus nog eventjes niet bij zijn, hoewel ik dat ook niet helemaal fysiek bedoelde ;))

- Mijn pas opgehangen plank in de slaapkamer kwam maandagavond met pluggen en al naar beneden. Gelukkig niet toen ik sliep, want hij hing recht boven mijn bed.
- Ik dacht dat ik mijn baan ging verliezen.
- Ik was een beetje verdrietig toen iedereen vandaag weg was. Van elf personen op visite naar in je uppie zijn kan dan ineens best lonely zijn...

Maar ik voel me weer helemaal happy hoor, dus geen zorgen ;)
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten