dinsdag 16 september 2014

Ups & downs 8

Jeetje, wat vliegt de tijd! Daarom hier alweer ups & downs 8:

+ Ik heb heerlijk 2,5 dag vrij van mijn werk!
+ Het familieweekend van afgelopen weekend (dûh...) was weer geslaagd. 
+ Vanmiddag ga ik lekker de stad in met mijn vader, da's lang geleden!
+ Een vriendin van wie ik al lang niks had gehoord stuurde een berichtje. 
+ Ik heb seizoen 6 van That 70s Show af!
+ Een collega van wie ik het niet had verwacht kwam speciaal naar me toe om me succes te wensen. 

- Mijn fanatieke oom gaf mij de schuld dat onze groep had verloren tijdens het familieweekend. (Ik ging voor de gezelligheid, maar hij natuurlijk niet. Maakt mij niet uit, maar het was voldoende geweest als hij dat één keer had gezegd.)
- Door mijn vrije dag mis ik een openingsfeestje op het werk. 
- Ik begin nu toch wel aardig zenuwachtig te worden voor morgen!

Wat gaf jouw week de +? Ik hoor het graag!



xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten