woensdag 2 maart 2016

TBR - maart!

Oké, officieel zou ik iedere maand vijf boeken kiezen voor mijn TBR-stapel. Dat had ik in eerste instantie ook gedaan, maar daarna was ik veel te enthousiast in de bibliotheek en nam ik daar nog eens vijf boeken mee. Mijn stapel ziet er dus anders uit dan ik had gedacht, maar dat is alleen maar leuk!

 
Allereerst viste ik een klassieker uit mijn TBR jar, namelijk Wuthering heights van Emily Brontë. Ik heb zo'n gevoel dat het een hele opgave wordt om dit boek te lezen, aangezien het dik is en miniscuul kleine lettertjes heeft. Maar we zullen zien!
De rest van de boeken haalde ik op bij de bibliotheek. Hoewel ik niet zo enthousiast was over Endgame: De opdracht van James Frey en Nils Johnson-Shelton besloot ik toch om het vervolg - Endgame: De luchtsleutel - te lezen toen ik hem bij de bibliotheek zag. Ik zou hem nooit hebben gekocht, maar nu kan ik er geen buil aan vallen.
Ook zag ik Girl online on tour van Zoe Sugg, opnieuw een vervolg op een boek dat ik eerder las en opnieuw een boek dat ik niet wilde kopen. Het is dus nu al een goede zet dat ik lid ben geworden van de bieb!
Over Losing it van Cora Carmack heb ik gehoord op BookTube en dat vond ik genoeg reden om hem mee te nemen.
Buddy Tegenbosch zag ik eind vorig jaar op het Best of YA book event en sindsdien ben ik al benieuwd naar zijn boek Oog om oog. Nu kan ik hem eindelijk lezen!
En als laatste heb ik Mierenkolonie van Jenny Valentine meegenomen. Van deze schrijfster las ik vorig jaar al twee boeken en zij heeft mij enorm verrast met haar unieke schrijfstijl. Hopelijk is dit boek net zo leuk :)
 
Mocht ik alle boeken op deze stapel uitlezen en tijd over hebben, dan zal ik nog wat van mijn originele TBR voor deze maand lezen. Daarop lagen naast Wuthering heights namelijk ook nog Harry Potter and the chamber of secrets,  Breek me en Shopaholic grijpt in. We zullen zien!
 
Welke boeken lees jij deze maand?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten