woensdag 23 maart 2016

Currently reading

Aan het begin van de maand laat ik altijd zien wat ik van plan ben te lezen en aan het begin van de volgende maand plaats ik een blogpost met wat ik daadwerkelijk heb gelezen. Tussendoor geef ik alleen nauwelijks updates (af en toe via Twitter) en ik vind het tijd dat daar verandering in komt! Daarom laat ik jullie in deze Currently reading post zien wat ik - tja, hoe simpel kan het zijn - op het moment aan het lezen ben.


Ik doe het niet vaak, maar op dit moment lees ik twee boeken tegelijk. Wuthering Heights van Emily Brontë is mijn klassieker voor deze maand en ik glijd langzaam door dit boek. Al de hele maand lees ik (bijna) iedere dag een paar bladzijden, zodat ik het verhaal als het goed is aan het eind van de maand uit heb. Tot nu toe moet ik eerlijk zeggen dat het me een béétje tegenvalt vergeleken met de andere klassiekers die ik heb gelezen. Ik ben inmiddels op bladzijde 310 en pas sinds ongeveer 100 bladzijden voel ik het boek wat meer. Hopelijk verandert dat nog, want ik keek al best lang uit naar dit verhaal!
De hemel begint bij je voeten van Jandy Nelson leende ik bij de bibliotheek en lag niet op mijn originele TBR voor deze maand. Ik ben pas op bladzijde 76, maar tot nu toe bevalt het me goed! Ik geef je de zon had mij wel eerder te pakken, maar ook dit is weer een mooi boek met beeldspraak. Ik ben erg benieuwd hoe het verder gaat en of ik er uiteindelijk net zo weg van ben als van Nelsons andere verhaal!

Wat lees jij op dit moment?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten