donderdag 3 maart 2016

Book haul - februari!

Sinds dit jaar koop ik maximaal twee boeken per maand (dat is althans mijn bedoeling) en gek genoeg is dat helemaal niet zo moeilijk! Vorig jaar kocht ik soms enorme stapels tegelijk, maar die behoefte heb ik nu eigenlijk niet zo. Dat komt natuurlijk ook doordat ik boeken bij de bibliotheek leen, maar ook het idee dat ik nu veel geld bespaar helpt zeker mee! Mijn rantsoen zorgt er ook voor dat ik kritischer ben op de boeken die ik koop, dus ik zie tot nu toe alleen maar voordelen :)

Tijd om te kijken welke pareltjes ik deze maand heb toegevoegd aan mijn boekenkasten!


Bovenop ligt De raven jongens van Maggie Stiefvater, het eerste boek in de De raven serie. Veel BookTubers hadden afgelopen jaar deze serie bij hun favoriete boeken zitten, dus ik ben erg benieuwd!
Daaronder ligt het boek waar ik al tijden op wachtte: Simon vs. de verwachtingen van de rest van de wereld van Becky Albertalli. Ik had hem vooruitbesteld, dus wat was het leuk toen hij eindelijk binnen was. Ik ben er bijna meteen in begonnen, dus mijn review zie je snel!

Wat vind jij van de De raven serie?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten