donderdag 27 augustus 2015

Goodreads tag!

Wat zijn tags toch leuk om te doen! Daarom heb ik weer een fijne voor jullie uitgekozen. Vandaag presenteer ik jullie de Goodreads tag :)


1. Wat is het laatste boek dat je als read hebt gemarkeerd?
Drie is te veel van Jill Mansell, echt een leuke summer read!

2. Welk boek staat op currently reading?
Dat zijn er twee: Mindfulness met Covey van Michael Olpin en Sam Bracken, en Londen van Edward Rutherfurd.

3. Wat is het laatste boek dat je hebt gemarkeerd als to-read?
Six geese a-laying van Sophie Kinsella. Ik kwam erachter dat ik nog niet al haar boeken heb gelezen, dus ik heb nog wat om naar uit te kijken :)

4. Welk boek ben je van plan om te lezen als je je currently reading boeken uit hebt?
Ik heb hiervoor even in mijn TBR jar gegrabbeld en Fangirl van Rainbow Rowell is eruit gekomen. Superleuk!

5. Gebruik je het star rating system?
Ja, al vind ik hem wat beperkt. Er zijn nogal wat boeken die ik een halve of driekwart punt extra wil geven, maar je kunt alleen hele sterren geven.

6. Doe je mee met de 2015 reading challenge?
Ja zeker! In eerste instantie was het mijn doel om veertig boeken te lezen, maar dat heb ik bijgesteld naar zeventig. Inmiddels ben ik ook dat aantal gepasseerd, maar ik laat het lekker zo staan :)

7. Heb je een wishlist?
Nee, ik zou niet eens weten hoe/waar ik die kan aanmaken, haha.

8. Wat is het volgende boek dat je wilt kopen?
Ik heb er een paar op mijn lijstje staan om op vakantie te kopen: Me and Earl and the dying girl van Jesse Andrews, Landline van Rainbow Rowell, Station eleven van Emily St. John Mandel en Amy and Roger's epic detour van Morgan Matson. Aangezien ik alleen handbagage mag meenemen, moet ik wel een keuze maken ;) Om het wat makkelijker te maken, hoop ik stiekem dat ik ze niet allemaal kan vinden!

9. Heb je favoriete quotes?
Ja! Het zijn voornamelijk quotes van J.K. Rowling, maar er staan ook al wat anderen tussen. Je vindt ze hier.

10. Wie zijn je favoriete auteurs?
Mijn favoriete auteurs zie je hier. Het zijn onder andere John Green, Rainbow Rowell en J.K. Rowling, maar dat zal geen verrassing zijn!

11. Ben je lid van groepen?
Ja, ik ben lid van The YA Book Club, Perustopia Book Club, Jonge Nederlandse Lezers en Dutch YA Group. Ik ben niet echt actief binnen de groepen, het is meer zo dat ik af en toe denk: oh ja, ik ben lid! En dan neem ik even een kijkje :)

Heb jij ook een Goodreads pagina? De mijne vind je hier!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten