zondag 8 maart 2015

Ups & downs 28

Daar gaan we weer!


+ Mijn broer heeft een heel mooie, nieuwe auto en ik ben zo blij voor hem!
+ Ik ben eindelijk helemaal van de griep af, dus ik ben dinsdag weer begonnen met werken.
+ Een van mijn nichtjes werd deze week negen en dat vierden we vandaag. Mijn cadeautje (twee boeken, hoe kan het ook anders) vielen in de smaak.
+ Mijn kat - die echt geen knuffelaar is - wilde vandaag zomaar met me knuffelen.
+ Na drie weken ben ik weer op visite geweest bij mijn vader en stiefmoeder, gezellig :)
+ Gisteren ging ik naar de theatershow van Miss Monteal in Zwolle: aanrader!
+ Het fitnessen ging vrijdag wonderbaarlijk goed.
+ Dit weekend was echt superfijn.
+ Ondanks mijn voornemen om niet zo veel boeken te kopen heb ik gisteren toch zeven (!!!) boeken gescoord bij Waanders in de Broeren. En ik voel me niet eens schuldig ;)
+ Ik ga waarschijnlijk over twee weken naar de theatershow van Nick en Simon in Hoogeveen, dat leek me altijd al een keer leuk.
+ Mijn broer en zijn vrouw hebben mij vandaag afgezet op station Zwolle, wat me twintig minuten reistijd scheelde. Lief!
+ Ik vind het zo fijn dat het echt al op lente begint te lijken :)
+ Ik had het met mijn vader over een grote droom van mij en hij steunt het!

- Aan het begin van deze week had ik eventjes een leesdipje. Gelukkig duurde die maar een dag ;)
- Ik kwam erachter dat de Engelse Harry Potter boeken in mijn kast eigenlijk de Amerikaanse versies zijn... Daar baal ik echt van! Ik heb inmiddels al wel twee Britse boeken in mijn bezit.
- Woensdag had ik bij het fitnessen echt nog ontzettend last van de naweeën van de griep. Maar zoals hierboven gezegd: ik ben inmiddels helemaal beter :)

Ik ben heel benieuwd hoe jouw week was!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten